نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت > اخبار پژوهشی > بازدید دانشجویان و اساتید فناوری اطلاعات از پارک علم و فناوری
۱۵۸ بازدید

اولین تور از مجموعه تورهای کسب و کار، به پیشنهاد انجمن علمی دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی رشت، توسط دفتر کارآفرینی مرکز برنامه‌ریزی و برگزار گردید.

صبح روز سه‌شنبه مورخ۱۶ خرداد۱۴۰۲،  تعدادی از دانشجویان فناوری اطلاعات به همراه تعدادی از مدرسین رشته فناوری اطلاعات از مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری بازدید کردند. خانم دکتر زینب خانزاده مدیرگروه آموزشی و مسئول دفتر کارآفرینی مرکز، هدف از این بازدید را آشنایی دانشجویان رشته فناوری اطلاعات با کسب و کارهای دانش بنیان، و ارتقاء فرهنگ نوآوری و آشنا شدن دانشجویان با ظرفیت‌های پارک علم و فناوری گیلان عنوان کرد.

در ابتدای این بازدید، خانزاده به توضیحاتی در خصوص توانمندی، فعالیت‌ها و چارت‌درسی دانشجویان رشته فناوری اطلاعات پرداختند. در ادامه آقای مهندس قربانی مسئول مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری استان، ضمن خوش‌آمد گویی، به معرفی بخش‌ها و واحدهای مختلف پارک پرداختند. وی افزود پارک علم و فناوری در زمینه‌های مختلف در عرصه استانی، کشوری و شرکت‌های بین‌المللی فعالیت گسترده داشته و آمادگی پذیرش و حمایت مادی و غیره از افراد مستعد با ایده‌های نو را دارد. ایشان در ادامه افزودند: پارک می‌تواند جهت کمک به کسب و کارهای نوپا، فضای کار اشتراکی در اختیار افراد قرار دهد. در ادامه، دانشجویان از فضای پارک و چند شرکت دانش بنیان مستقر در آنجا بازدید کردند و مدیران این شرکت‌ها، ضمن بیان توضیحات درباره فعالیت های زیر مجموعه خود به سوالات اساتید و دانشجویان پاسخ دادند. در پایان مذاکراتی فی مابین مدیر گروه آموزشی مرکز و مدیران شرکت‌های پارک علم و فناوری استان بابت معرفی دانشجویان جهت گذراندن دوره کارورزی و همچنین معرفی نیروی کار به شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری، و طرح دستیار فناوری انجام پذیرفت.

علمی کاربردی رشت

علمی کاربردی رشت

علمی کاربردی رشت

علمی کاربردی رشت

علمی کاربردی رشت

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا