نسخه آزمایشی
۱۲۵ بازدید

مراسم خوش امدگویی وآشنایی با مجموعه قوانین و مقررات دانشگاه ویژه دانشجویان ترم اول روز دوشنبه دوم مهرماه ساعت ۱۰ صبح در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت برگزار شد .

در این مراسم که با حضور پرشور دانشجویان  برگزار شد، آقای دکتر فدائی، رییس مرکز، ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان عنوان کرد : مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت جزو مراکز پیشرو و با بیش از دو دهه فعالیت در خدمت دانشجویان عزیز است .وی گفت : رسالت ما این است که ضمن تربیت نیروی انسانی متخصص و با کیفیت ، روحیه خودباوری  و کیفیت اموزشی را ارتقا دهیم .فدایی با بیان اینکه هدف دانشگاه جامع تربیت نیروی انسانی متخصص است که ما هم بر آن تاکید داریم عنوان کرد :ارزش محوری کار ما رعایت استانداردهای آموزشی و اشاعه فرهنگ خلاقیت و نوآوری در یک فضای پویا علمی و با نشاط است ..ایشان در ادامه افزود: ما دو هدف بزرگ داریم یکی تحول کمی و کیفی است که در این مرکز تحول کمی با توجه به فضای و تعداد دانشجو  رخ داده اما در بعد کیفی دنبال ارتقا برنامه های اموزشی هستیم . ایشان همچنین افزود مدرسین مراکز علمی کاربردی ضمن تعهد و تخصص باید سابقه کار اجرایی هم داشته باشند. فدائی هدف دوم مرکز را تقویت روحیه اعتقادی و پژوهشی در دانشجویان عنوان کرد و افزود در تلاشیم تا برای رسیدن به اهدافمان فضایی با نشاط برای دانشجویان فراهم کنیم . ایشان در ادامه ضمن معرفی حوزه های پژوهشی ، پژوهشکده  ،معاونت فرهنگی و سازمان دانشجویان  با اشاره به فعالیت های سازمان دانشجویان و شناسایی دانشجویان توانمند و نخبه توسط این سازمان  از دانشجویان خواست با سازمان دانشجویان ارتباط برقرار کنند و در فعالیت های فرهنگی و پژوهشی مشارکت کنند.

در ادامه مراسم خانم روستا ،مدیر حوزه اموزش ،ضمن یاداوری تقویم آموزشی ترم ،نکاتی پیرامون مجموعه مقررات اموزشی بیان کرد .

در بخش دیگر مراسم خانم دکترخانزاده مدیرگروه مرکز درباره چارت درسی، دروس کاربینی و کارورزی توضیحاتی ارائه دادند و مسئول امور مالی مرکز هم درباره پرداخت شهریه اطلاعاتی را در اختیار دانشجویان قرار داد.

در ادامه مراسم یکی از دانشجویان موفق در عرصه کارآفرینی به تشریح فعالیت های خود در حوزه کارآفرینی پرداخت . در پایان مراسم  بروشورهای فرهنگی و مجموعه قوانین نیز در قاب لوح فشرده  توسط طاهره ندیمی ،مسئول حوزه فرهنگی و دانشجویی مرکز به حاضران ارائه شد.

علمی کاربردی رشت

علمی کاربردی رشت علمی کاربردی رشت

علمی کاربردی رشت علمی کاربردی رشت

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا